UA
   DIDÀCTICA DE LA LLENGUA ANGLESA    Any acadèmic       Versió PDF.  Versió PDF per a convalidació.
Codi8935Descripció
Crdts. Teor.1DESENVOLUPAMENT DE TÈCNIQUES DIDÀCTIQUES PER A L'ENSENYAMENT DE L'ANGLÉS. SISTEMES D'EDUCACIÓ QUE CONDICIONEN L'ENSENYAMENT DELS IDIOMES. PROGRAMACIÓ INDIVIDUALITZADA DE MATERIAL DE CLASSE.
Crdts. Pract.5
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 7,5 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
FILOLOGIA ANGLESAFILOLOGIA ANGLESA1,54,5


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Filologia Catalana - pla 2000
Llicenciatura en Filologia Àrab - pla 2000
Llicenciatura en Filologia Anglesa - pla 2000
Llicenciatura en Filologia Francesa - pla 2000
Llicenciatura en Filologia Hispànica - pla 2000


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2015-16)
Grup (*)Nombre
1 1
TOTAL 1
(*) 1: GRUPO 1 - ANG


Oferida com a lliure elecció (2015-16)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2015-16)
Sense horari


Grups de matricula (2015-16)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 2do. M ANG des de - fins a -
(*) 1: GRUPO 1 - ANG


Objectius de l'assignatura / competències (2015-16)
The subject is intended to be a follow-up course to Lingüística Aplicada a la Enseñanza del Inglés. It focuses and offer practical issues concerning approaches and components for the design of classroom teaching materials in English.


Continguts teòrics i pràctics (2015-16)
1. Different approaches in designing English class materials. 2. Learning and teaching Grammar 3. Learning and teaching Vocabulary 4. Developing Communicative skills : listening, speaking, reading and writing. 5. Classroom activities : presentation, practice, contextualization, and evaluation activities. 6. designing Classroom Materials for the EFL class 7.Using Literature in the EFL class 8.Using technology in the EFL class 9.Assessing the merits of textbooks. NUNAN, D., 1988: Syllabus Design. Oxford university Press: Oxford WALLACE, C., 1992: Reading Oxford university Press; Oxford. HEDGE, T., 1988: Writing: Oxford University Press; Oxford. McCARTHY, M., 1990: Vocabulary: Oxford University Press: Oxford


Enllaç al programa
Professor/a responsable
Congost Maestre , Nereida


Metodologia docent (2015-16)
No especificat


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat


Professorat (2015-16)
Grup Professor
TEORIA DE 89351Congost Maestre, Nereida
Enllaços relacionats
Sense Dades


Bibliografia

English for the teacher : a language development course
Autors:Spratt, Mary
Edició:Cambridge : Cambridge University Press, 1997.
ISBN:978-0-521-42676-3
Recomanat per: CONGOST MAESTRE, NEREIDA (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Las competencias en la programación de aula : infantil y primaria (3-12 años)
Autors:Escamilla, Amparo
Edició:Barcelona : Graó, 2009.
ISBN:978-84-7827-705-6
Recomanat per: CONGOST MAESTRE, NEREIDA (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Planning lessons and courses: designing sequences of work for the language classroom
Autors:WOODWARD, Tessa
Edició:Cambridge, : Cambridge University Press, 2001.
ISBN:978-0-521-63354-3
Recomanat per: CONGOST MAESTRE, NEREIDA (*1)

The TKT course: teaching knowledge test
Autors:SPRATT, Mary; PULVERNESS, Alan; WILLIAMS, Melanie
Edició:Cambridge : Cambridge University Press, 2005.
ISBN:978-0-521-60992-0
Recomanat per: CONGOST MAESTRE, NEREIDA (*1)
(*1) Aquest professor ha recomanat el recurs bibliogràfic a tot l'alumnat de l'assignatura.
Dates d'exàmens oficials (2015-16)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Proves extraordinarias de finalització d'estudis -1 20/11/2015 -
Període ordinari per a assignatures de segon semestre i anuals -1 01/06/2016 -
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster -1 05/09/2016 -
(*) 1: GRUPO 1 - ANG


Instruments i criteris d'avaluació (2015-16)
No especificat