UA
   LINGÜÍSTICA APLICADA A L'ENSENYAMENT DE L'ANGLÉS    Any acadèmic       Versió PDF.  Versió PDF per a convalidació.
Codi8911Descripció
Crdts. Teor.4ESTUDI DE LES ESTRATÈGIES, LES TÈCNIQUES, ELS MÈTODES I LES TEORIES RELACIONADES AMB LA PROGRAMACIÓ, L'AVALUACIÓ I L'APLICACIÓ D'AQUESTS A LA DIDÀCTICA DE LA LLENGUA ANGLESA.
Crdts. Pract.2
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 7,5 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
FILOLOGIA ANGLESAFILOLOGIA ANGLESA4,51,5


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Filologia Catalana - pla 2000
Llicenciatura en Filologia Àrab - pla 2000
Llicenciatura en Filologia Anglesa - pla 2000
Llicenciatura en Filologia Francesa - pla 2000
Llicenciatura en Filologia Hispànica - pla 2000


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2015-16)
Grup (*)Nombre
1 1
TOTAL 1
(*) 1: GRUPO 1 - ANG


Oferida com a lliure elecció (2015-16)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2015-16)
Sense horari


Grups de matricula (2015-16)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 Anual M ANG des de - fins a -
(*) 1: GRUPO 1 - ANG


Objectius de l'assignatura / competències (2015-16)
- To introduce students to the various traditions of linguistics applied to the teaching of English as a foreign language;
- To inculcate an understanding of the classroom as a communicative situation;
- To emphasize the importance of using English as means of communication in the EFL classroom;
- To help students relate linguistic, discourse analytic and sociolinguistic concepts to teaching objectives and teaching activities;
- To provide structured information and practice on teaching techniques that enhance pupils communicative skills and expand their syntactic and lexical repertoire;
- To guide students through selected readings on the subject;
- To practice and stress the importance of teaching English THROUGH English.


Continguts teòrics i pràctics (2015-16)
I. Theoretical syllabus
Module 1: Linguistics and approaches to language teaching
- Unit 1. Linguistics and its applications
- Unit 2. The Audiolingual approach
- Unit 3. Communicative Language Teaching

Module 2: Teaching the linguistic system: Phonology, syntax and lexis
- Unit 4. Phonology and teaching pronunciation
- Unit 5. Syntax and teaching grammar
- Unit 6. Lexis and teaching vocabulary

Module 3: Communicative skills
- Unit 7. The receiver/interpreter in oral communication: Listening
- Unit 8. The receiver/interpreter in written communication: Reading
- Unit 9. The producer in oral communication: Speaking
- Unit 10. The producer in written communication: Writing


II. Practical syllabus

Unit 1. Learner's motivation and interest
Unit 2. The syllabus and the official curriculum
Unit 3. Lesson planning
Unit 4. Evaluation


Enllaç al programa
Professor/a responsable
Stoll Dougall , Pamela


Metodologia docent (2015-16)
No especificat


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat


Professorat (2015-16)
Grup Professor
TEORIA DE 89111Stoll Dougall, Pamela
Dates d'exàmens oficials (2015-16)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Proves extraordinarias de finalització d'estudis -1 30/11/2015 -
(*) 1: GRUPO 1 - ANG


Instruments i criteris d'avaluació (2015-16)
No especificat