Bilingual and multilingual education in the 21st century: building on experience |
Autor(es): | ABELLO CONTESSE, Christian (ed.) [et al.] |
Edición: | Bristol : Multilingual Matters, 2013. |
ISBN: | 978-1-78309-069-3 |
Recomendado por: | GALINDO MERINO, MARIA DEL MAR |
[ Acceso al catálogo de la biblioteca universitaria ] |
Contemporary approaches to second language acquisition |
Autor(es): | García Mayo, María del Pilar |
Edición: | Amsterdam : John Benjamins, 2013. |
ISBN: | 978-90-272-0525-4 |
Recomendado por: | GALINDO MERINO, MARIA DEL MAR |
[ Acceso al catálogo de la biblioteca universitaria ] |
Content and foreign language integrated learning: contributions to multilingualism in European contexts |
Autor(es): | Puerto, Francisco Gallardo del |
Edición: | Bern : Peter Lang, 2011. |
ISBN: | 978-3-0343-0074-2 |
Recomendado por: | GALINDO MERINO, MARIA DEL MAR |
[ Acceso al catálogo de la biblioteca universitaria ] |
Content-based language learning in multilingual educational environments |
Autor(es): | GARAU, María Juan (ed.); SALAZA NOGUERA, Joana (ed.) |
Edición: | Cham : Springer, 2015. |
Notas: | acceso gratuito en plataforma Springer |
ISBN: | 978-3-319-11495-8 |
Recomendado por: | GALINDO MERINO, MARIA DEL MAR |
[ Enlace al recurso bibliográfico ] |
Gender perspectives on vocabulary in foreign and second languages |
Autor(es): | JIMENEZ CATALÁN, Rosa Mª |
Edición: | Houndmills : Palgrave Macmillan , 2010. |
ISBN: | 978-0-230-23262-4 |
Recomendado por: | GALINDO MERINO, MARIA DEL MAR |
[ Acceso al catálogo de la biblioteca universitaria ] |
Guía de contenidos lingüísticos por niveles del español. Según el «Marco común europeo de referencia para ELE» |
Autor(es): | DIAZ RODRIGUEZ, Lourdes; MARTINEZ SANCHEZ, Roser ; REDO BANZO, Juan Antonio |
Edición: | Barcelona : Octaedro, 2011. |
ISBN: | 978-84-9921-155-8 |
Recomendado por: | GALINDO MERINO, MARIA DEL MAR |
[ Acceso al catálogo de la biblioteca universitaria ] |
Motivation and foreign language learning: from theory to practice |
Autor(es): | Lasagabaster, David |
Edición: | Amsterdam : John Benjamins, 2014. |
ISBN: | 978-90-272-1322-8 |
Recomendado por: | GALINDO MERINO, MARIA DEL MAR |
[ Acceso al catálogo de la biblioteca universitaria ] |
Multilingual education: between language learning and translanguaging |
Autor(es): | Cenoz, Jasone |
Edición: | Cambridge : Cambridge University Press, 2015. |
ISBN: | 978-1-10-747751-3 |
Recomendado por: | GALINDO MERINO, MARIA DEL MAR |
[ Acceso al catálogo de la biblioteca universitaria ] |
Noticing and second language acquisition: studies in honor of Richard Schmidt |
Autor(es): | BERGSLEITHNER, Joara Martin (ed.); FROTA, Sylvia Nagem (ed.); YOSHIOKA, Jim (ed.) |
Edición: | Honolulu : National Foreign Language Resource Center, 2013. |
ISBN: | 978-0-9835816-6-6 |
Recomendado por: | GALINDO MERINO, MARIA DEL MAR |
[ Acceso al catálogo de la biblioteca universitaria ] |
Task-based language learning: insights from and for L2 writing |
Autor(es): | BYRNES, Heidi (ed.); MANCHÓN, Rosa (ed.) |
Edición: | John Benjamins : Amsterdam, 2014. |
ISBN: | 978-90-272-0730-2 |
Recomendado por: | GALINDO MERINO, MARIA DEL MAR |
[ Acceso al catálogo de la biblioteca universitaria ] |
The handbook of Spanish second language acquisition |
Autor(es): | Geeslin, Kimberly L. |
Edición: | Chichester : John Wiley & Sons, 2014. |
ISBN: | 978-0-470-67443-7 |
Recomendado por: | GALINDO MERINO, MARIA DEL MAR |
[ Acceso al catálogo de la biblioteca universitaria ] |
The impact of affective variables in L2: teaching and learning |
Autor(es): | TORREBLANCA LOPEZ, M. [et al.] |
Edición: | Sevilla : Universidad de Sevilla, 2010. |
ISBN: | 978-84-472-1243-9 |
Recomendado por: | GALINDO MERINO, MARIA DEL MAR |
[ Acceso al catálogo de la biblioteca universitaria ] |
|