UA
   COMENTARI DE TEXTOS CATALANS    Any acadèmic       Versió PDF.
Codi8613Descripció
Crdts. Teor.3FONAMENTS METODOLÒGICS PER A L'ÀNALISI DE TEXTOS LITERARIS I NO LITERARIS ACTUALS.
Crdts. Pract.3
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 7,5 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
FILOLOGIA CATALANAFILOLOGIA CATALANA33


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Filologia Catalana - pla 2000
Llicenciatura en Filologia Àrab - pla 2000
Llicenciatura en Filologia Anglesa - pla 2000
Llicenciatura en Filologia Francesa - pla 2000
Llicenciatura en Filologia Hispànica - pla 2000


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2000-01)
Grup (*)Nombre
1 76
TOTAL 76
(*) 1: Grupo de Teoría de COMENTARIO DE TEXTOS CATALANES. - VAL


Oferida com a lliure elecció (2000-01)
Nombre màxim d'alumnes: Sense màxim
Feu clic ací per a veure a quins estudis s'ofereixen
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2000-01)
Sense horari


Grups de matricula (2000-01)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 1er. M VAL des de - fins a -
(*) 1: Grupo de Teoría de COMENTARIO DE TEXTOS CATALANES. - VAL


Objectius de l'assignatura / competències (2000-01)
Sense Dades


Continguts teòrics i pràctics (2000-01)
Sense Dades


Enllaç al programa
Sense Dades
Professor/a responsable
Sense Dades


Metodologia docent (2000-01)
Sense Dades


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
Sense Dades


Professorat (2000-01)
ESPINOS FELIPE, JOAQUIM
BORJA SANZ, JOAN
Enllaços relacionats
http://mmlab.ua.es/lletraferit


Bibliografia
No hi ha llibres recomanats en aquesta assignatura per a aquest any acadèmic.
Dates d'exàmens oficials (2000-01)
Informació no disponible en aquests moments.
(*) 1: Grupo de Teoría de COMENTARIO DE TEXTOS CATALANES. - VAL


Instruments i criteris d'avaluació (2000-01)
Sense Dades